می‌سازیم تا ساخته شویم

جلسه هماهنگی اردوی جهادی به ریاست محمدرضا رضایی فرماندار شهرستان تفرش، سرهنگ هاشمی و با حضور جمعی از مسئولین در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش ندای تفرش به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفرش؛ جلسه هماهنگی اردوی جهادی به ریاست محمدرضا رضایی فرماندار شهرستان تفرش، سرهنگ هاشمی و با حضور جمعی از مسئولین در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه فرماندار بیان داشت: شهرستان تفرش از بسیجیان جهت حضور در اردو های جهادی بهره اندکی برده است.

رضایی در ادامه افزود: هدف از برگزاری این اردوهای جهادی تقویت روحیه گذشت، فداکاری و ایثار در بین اقشار نوجوان و جوان جامعه است و می‌بایست با برگزاری بیشتر اردوهای جهادی این ویژگی‌ها را در میان نسل امروز بیشتر ترویج کرد.

در این جلسه سرهنگ پاسدار هاشمی در خصوص اردوهای جهادی اظهار داشت: شعار اردو های جهادی این است “می سازیم تا ساخته شویم”. منظور از می سازیم یعنی همان کارهای عمرانی و خدماتی و منظور از ساخته می شویم یعنی تذهیب نفس و افزایش اراده است،

وی تصریح کرد: خروجی اردوهای جهادی تذهیب نفس و افزایش اراده است که این دو از عوامل رشد و ترقی یک جامعه هستند.

شایان ذکر است قرارگاه عملیات جهادی منطقه ای سلامت یار مرهم و قرارگاه عملیات جهادی محلی شهدای تفرش در نظر دارد با هدایت گروه های جهادی بسیج شهرستان تفرش در مناطق هدف کم برخوردار (ثمردشت و بکلیگ) اقدام به برگزاری اردوی جهادی ۱۰ روزه از تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۰ لغایت ۱۴۰۲/۰۵/۱۹ کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + چهار =