حبل الله نجات بخش و اتحاد آفرین است

در خشی از بیانیه بسیج جامعه زنان تفرش در هتک حرمت قرآن کریم آمده است: مزدوران شیطان صفت با تمام قوا در طول تاریخ به دنبال خاموشی نور هدایتگر قرآن و ولایت می‌باشند.

به گزارش ندای تفرش؛ بسیج جامعه زنان تفرش در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بِسم الله قاصم الجَبارین
قران ناطق آقا امیرالمومنین (علیه السلام) در نهج البلاغه شریف می‌فرمایند:

إنّ اللّه َ سبحانَهُ لم یَعِظْ أحَدا بِمِثلِ هذا القرآنِ ، فإنَّهُ حَبلُ اللّه ِ المَتینُ و سَبَبُهُ الأمینُ ، و فیهِ رَبیعُ القَلبِ، و یَنابیعُ العِلمِ ، و ما للقَلبِ جَلاءٌ غَیرُهُ .

خداوند سبحان، هیچ کس را به چیزى مانند این قرآن اندرز نداده است؛ زیرا قرآن ریسمان محکم خدا و دستاویز مطمئن اوست. این قرآن بهار دلها است و چشمه هاى دانش و براى صیقل دادن دلها، چیزى جز آن وجود ندارد.

بی شک دشمنان حق و حقیقت وانسانیت در هر دوره، به نحوی خباثت و شیطان صفتی خود را آشکار کرده و با انوار قدسی هدایت، آشکارا و پنهان دشمنی می‌نمایند.

روایات، حبل الله را که نجات بخش و اتحاد آفرین است؛ ولایت و قرآن معرفی نموده است، که انسان با اعتصام به این دو ریسمان الهی می‌تواند در سیر تشریعی و صعودی به عبودیت و قرب الهی و کمال انسانیت برسد.

ِلذا مزدوران شیطان صفت، آگاه به این حقیقت هستند و با تمام قوا در طول تاریخ به دنبال خاموشی نور هدایتگر قرآن و ولایت می‌باشند.

ما جامعه زنان بسیجی آگاه و بصیر، این حرکت شنیع و دور از انسانیت دولت سوئد، دانمارک و همدستانش را محکوم کرده و با صراحت اعلام می‌کنیم این رفتارهای بی شرمانه، نشان از ضعف و ناتوانی و استیصال شما در برابر مسلمان دارد که ذلیلانه خودنمایی می‌کند، بدانید هرچه تلاش کنید محکوم به شکست و ذلت هستید و بزودی به یاری قرآن نابود خواهید شد.

« نَصرُ مِن اللهِ و فَتحٌ قریب»

بسیج جامعه زنان تفرش

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + یازده =