بی‌خرد ترین ملل کتاب سوزانند

در بخشی از بیانیه فرماندار شهرستان تفرش آمده است: آنانی که در مقابل منطق قرآن ناتوان گردیدند و آن را آتش زدند هم آنانی هستند که در مقابل منطق بحر تا نهر عاجز گشته و جنین را آتش زدند.

به گزارش ندای تفرش به نقل از روابط عمومی فرمانداری تفرش؛ فرماندار شهرستان تفرش در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم بیانه ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

کتاب سوزان تاریخ، همیشه بی خرد ترین ملل عالم بودند.

آنانی که در مقابل منطق قرآن ناتوان گردیدند و آن را آتش زدند هم آنانی هستند که در مقابل منطق بحر تا نهر عاجز گشته و جنین را آتش زدند.

همان افسانه سرایانی که هر روزه افسانه آتش هلوکاست را در واقعیت به جان و مال و اعتقاد و مقدسات مسلمانان میزنند و در خانه های عنکبوتی خود ساعت روز شمار پایان حیات خویش را به جلو می کشند.

بدا به حال آن دولت های حقیری که سرنوشت خود را با این جرثومه فساد و غده سرطانی گره می‌زنند.

ضمن محکومیت و اعلام انزجار از این عمل قرون وسطایی؛ از منطق و ندای هزار و چهارصد ساله قرآنی که اعلام می‌دارد:

((قُلْ لَئِنِ اجْتَمَعَتِ الْإِنْسُ وَالْجِنُّ عَلَىٰ أَنْ یَأْتُوا بِمِثْلِ هَٰذَا الْقُرْآنِ لَا یَأْتُونَ بِمِثْلِهِ وَلَوْ کَانَ بَعْضُهُمْ لِبَعْضٍ ظَهِیرًا))

((بگو که اگر جن و انس متّفق شوند که مانند این قرآن کتابی بیاورند هرگز نتوانند مثل آن آورند هر چند همه پشتیبان یکدیگر باشند.))

لذا ضمن محکومیت این اقدام شنیع، بار دیگر با حضرت ولی عصر و جانشین به حق این امام همام حضرت آیت الله خامنه‌ای عهد می بندیم در راستای گسترش و ترویج فرهنگ قرآن تمام سعی خود را بکار گیریم تا منطق قرآن در سرتاسر این گیتی غالب شود.

محمدرضا رضایی؛ فرماندار شهرستان تفرش

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =