دستگاه‌های اجرایی در مانع زدایی رشد جمعیت پیشتاز باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: در حوزه جمعیت نیازمند کار عمیق فرهنگی و خصوصاً در بخش‌های روستایی و شهرستانی هستیم و دستگاه‌های اجرایی باید در مانع زدایی رشذ جمعیت پیشتاز باشند.

به گزارش ندای تفرش به نقل از دیار آفتاب؛ بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی صبح سه‌شنبه در نشست حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان مرکزی: در حوزه جوانی جمعیت با یک فرمان عملیاتی و مهم مقام معظم رهبری روبه رو هستیم و باید با بسیج عمومی و همگانی از بحران جمعیت خارج شویم.

نظری اظهار کرد: متأسفانه در حوزه جمعیت با یک جنگ روبه رو هستیم و نیازمند تغییر رویکرد در حوزه جمعیت هستیم چراکه دشمن در حوزه جمعیت به دنبال القای ناامیدی و توطئه آفرینی است و باید در این زمینه هوشیار بود.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌ها در حوزه جمعیت رسالت و تکلیفی مهمی بر عهده‌دارند و باید با وظایف خود به‌خوبی عمل کنند و البته طرح‌ها و برنامه‌ها باید بر اساس توانمندی و بودجه‌ها باشد و اولویت مهم فرهنگ‌سازی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: ایران اسلامی در بسیاری از حوزه‌ها توانمند و خودکفا است و باید در حوزه جمعیت با رفع بحران به توانمندی برسیم و نباید بگذاریم حوزه جمعیت در کشور به‌عنوان یک تهدید حساب شود.

نظری با اشاره به اینکه لازمه ایران قوی توانمند شدن در حوزه جمعیت است بیان کرد: پیشرفت کشور درگرو تربیت نیروی انسانی کارآمد و رشد و جوانی جمعیت است که باید موردتوجه قرار گیرد.

وی افزود: گروه‌های مردمی و سمن‌های اجتماعی با جدیت در حوزه جمعیت ورود پیدا کنند و ظرفیت‌های محله محور توسط شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها پای‌کار بیاید و فعال شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: ستادهای شهرستانی جوانی جمعیت در استان مرکزی با هدایت فرمانداران فعال شوند و نیازمند کار عمیق فرهنگی و خصوصاً در بخش‌های روستایی و شهرستانی هستیم و دستگاه‌های اجرایی باید در مانع زدایی رشد جمعیت پیشتاز باشند.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − سیزده =