سانحه برای خودروی حامل استاندار مرکزی در زرندیه/ حال عمومی استاندار و حادثه‌دیدگان مساعد است

عصر امروز خودروی استاندار مرکزی در جریان سفر به شهرستان زرندیه دچار حادثه و واژگونی شد.

به گزارش ندای تفرش به نقل از دیار آفتاب؛ عصر جمعه ۱۱ فروردین‌ماه خودروی فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی در جریان سفر به شهرستان زرندیه دچار حادثه شد.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، خوشبختانه حال عمومی آقای مخلص الائمه مساعد است و استاندار در حادثه پیش‌آمده آسیب جدی ندیده است.

سرهنگ پورشمس رئیس پلیس‌راه استان مرکزی در تشریح جزئیان این حادثه اظهار داشت: سانحه برای خودروی استاندار مرکزی ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه بعدازظهر امروز در محور ساوه به تهران محدوده تقاطع الغدیر رخ‌داده و در این حادثه سه دستگاه خودرو شامل خودروی لندکروز استانداری، یک دستگاه پژو ۲۰۶ و یک دستگاه دنا با یکدیگر برخورد کرده و خودروی استانداری واژگون می‌شود که علت حادثه در حال بررسی است.

هر چند اخباری در خصوص جان‌باختن راننده خودروی استانداری مرکزی منتشر شده بود اما رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی با تکذیب این خبر اذعان داشت: راننده خودروی استانداری به بیمارستان رباط ‌کریم منتقل شده و وضعیت وی در حال بررسی است.

این حادثه در مجموع ۸ مصدوم داشته است که ۶ مصدوم در بیمارستان رباط کریم و استاندار مرکزی در بیمارستان ساوه شهید مدرس بستری و در حال درمان هستند. 

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شش =