هرکجا انقلابی عمل کردیم، پیروز میدان بودیم

سرهنگ فرقانی گفت: به عنوان بسیجی تحت تاثیر جریان انحراف قرار نگیریم ، هر جا با روش انقلابی عمل کردیم، پیروز بودیم.

به گزارش دیار آفتاب؛ سرهنگ فرقانی، استاد دانشگاه امام حسین(ع) در همایش اقتدار بسیجیان فراهان گفت: پیام انقلاب گفتمانی با محوریت اسلام ناب محمدی است، جمهوری اسلامی، قانون اساسی و حفظ تمامیت اراضی، اصل ولایت فقیه از ارکان انقلاب اسلامی است و شعار گفتمان انقلاب « نه شرقی نه غربی» است.

 وی افزود: دشمن برای براندازی این اصول فرآیندی تحت عنوان «براندازی» را راه انداخته است و با ابزارهای تخدیر، تحریف، تحریم و تخریب، تقتیل و تهدید به دنبال ضربه به نظام جمهوری اسلامی است.

فرقانی اظهارکرد:  تاکتیک نخست دشمن پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، فتنه تهدید و تجاوز بود که یک دهه با دوسال ایجاد درگیری‌های داخلی در کردستان و… تحمیل جنگ هشت ساله اجرا شد.

استاد دانشگاه امام حسین(ع) گفت: فتنه دوم تاکتیک تخدیر – به معنای سست و بی اراده کردن جامعه – بود و فتنه سوم تاکتیک تحقیر بود که همچنان اثرات و ضربه های آن را در کشور متاسفانه شاهد هستیم.

وی گفت: چهارمین تاکتیک و فتنه دشمن برعلیه ملت بصیر ایران و انقلاب اسلامی فتنه تحریف با هدف تغییر دادن اصل، ماهیت، مفهوم و اهداف انقلاب اسلامی است.

فرقانی با اشاره به اینکه استراتژی دشمن وارونه نمایی مطالبات مردمی است، اظهار کرد: برخی گزوه های داخلی ها پیاده نظام دشمن هستند و تا دیروز با عنصر قدرت و امروز با قدرت ثروت عناصر نفوذی هستند.

استاد دانشگاه امام حسین(ع) گفت: دشمن نابودی جمهوری اسلامی را دنبال می کند و راه این جریان تضعیف ولایت فقیه است.

وی خاطر نشان کرد: به عنوان بسیجی تحت تاثیر جریان انحراف قرار نگیریم ، هر جا با روش انقلابی عمل کردیم، پیروز بودیم و در هر میدانی انقلابی عمل کردیم، حتما پیروز میدان بودیم.

انتهای پیام/

               

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + یازده =