احداث ۳۰ واحد مسکن محرومین در فراهان/ ۳ پروژه آبرسانی در فراهان به بهره برداری می رسد

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امسال بسیج سازندگی در سطح شهرستان فراهان با مشارکت بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی ۳۰ واحد مسکن محرومین در دست احداث دارد که ۷ واحد مسکونی آماده و به ولی نعمتان انقلاب تحویل شده است و مابقی پروژه تا پایان سال تکمیل می شود.

به گزارش فراهان خبر، همزمان با هفته دفاع مقدس، امروز با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، ۲ واحد مسکونی مسکن محرومین و پروزه احداث غسالخانه روستای کودزر فراهان افتتاح و به بهره برداری رسید.

سردار کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با فراهان خبر گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۲ واحد مسکن محرومین با مشارکت بسیح سازندگی و کمیته امداد شهرستان فراهان افتتاح شد.

وی افزود: پروژه احداث غسالخانه روستای کودزر فراهان با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال با مشارکت بسیج سازندگی و خیرین در روستای کودزر فراهان به بهره برداری رسید.

کریمی اظهارکرد: امسال بسیج سازندگی در سطح شهرستان فراهان با مشارکت بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی ۳۰ واحد مسکن محرومین در دست احداث دارد که ۷ واحد مسکونی آماده و به ولی نعمتان انقلاب تحویل شده است و مابقی پروژه تا پایان سال تکمیل می شود. فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: همچنین بسیج سازندگی فراهان امسال ۳ پروژه محرومیت زدایی و آبرسانی در سطح شهرستان دارد که یک پروژه به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهارده =