افزایش ۶۰درصدی بودجه فراهان/۱۳۱ میلیارد ریال بودجه به شهرستان اختصاص یافت

معمارنیا گفت: ۱۳۱ میلیارد و ۱۷۱ میلیون ریال بودجه امسال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی، ردیف‌های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور و ۲ درصد نفت و گاز به این شهرستان اختصاص یافته است.

حسین معمارنیا، فرماندار فراهان در گفتگو با فراهان خبر گفت: ۱۳۱ میلیارد و ۱۷۱ میلیون ریال بودجه امسال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی، ردیف‌های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور و ۲ درصد نفت و گازبه این شهرستان اختصاص یافته است.

وی افزود: ۶۹ میلیارد و ۲۶۶ میلیون ریال از این اعتبار در راستای منابع استانی، ۱۶ میلیارد و ۹۰۵ میلیون ریال از محل منابع ۲ درصد نفت و گاز و ۴۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ز اعتبارات متوازن امکانات کشور پیش‌بینی شده است.

معمارنیا اظهارکرد: مجموع اعتبارات پیش‌بینی شده امسال شهرستان فراهان نسبت به سال گذشته افزایش ۶۰ درصدی دارد.

فرماندار فراهان گفت: ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تبصره ماده ۱۴ در راستای محرومیت‌زدایی شهرستان برآورد شده که پس از ابلاغ رسمی، به شهرستان اختصاص یافته و با برنامه‌ریزی مناسب توزیع می‌شود.

معمارنیا خاطرنشان کرد: این میزان اعتبار در روستاها با تعامل و همکاری بسیج سازندگی برای بهسازی معابر، جاده و رفع مشکلات آب و فاضلاب روستایی هزینه می‌شود چرا که اعتباری برای روستاهای کوچک از محل ارزش افزوده تعلق نمی‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + دوازده =