علاج مشکلات کشور دولت جوان انقلابی است/داشتن روحیه جهادی و نگاه به داخل از شاخص‌های رئیس‌جمهور اصلح است

جهان بخشی با تأکید بر اینکه علاج مشکلات کشور دولت جوان انقلابی است، گفت: باید فردی سکان اجرایی کشور را به عهده بگیرد که انسانی امین، انقلابی، ولایی و آگاه به ارزش‌های ملی و خطوط قرمز نظام باشد و به جوانان و نیروی عظیم داخلی باور داشته باشد.

حیدر جهانبخشی، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با فراهان خبر با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: در این دوره از انتخابات باید با بصیرت بیشتری در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و با حضور خود دشمنان را در اهدافی که دارند، ناکام بگذاریم.

وی با اشاره به شاخص‌های رئیس‌جمهور اصلح افزود: رئیس‌جمهوری که مردم انتخاب می‌کنند همه کاره کشور است و با توجه به تأکیدات امام(ره) و مقام معظم رهبری باید شخصی را برگزینیم که اصلح، انقلابی و جهادی باشد.

جهانبخشی اظهار کرد: از گذشته رهبر معظم انقلاب با توجه به نقش هدایت‌گری قبل از انتخابات شاخصه‌های کلی رئیس‌جمهور اصلح را بیان می‌کنند و این مشی رهبری با توجه به نیازهای کشور است.

کارشناس سیاسی گفت: رئیس‌جمهور اصلح باید با برنامه‌ریزی دقیق برای عبور از مشکلات، نگاهش به داخل کشور باشد، درواقع باید به فکر انتخاب شخصی باشیم که نگاهش به خارج از کشور نباشد و به داشته‌های داخلی توجه کند.

وی افزود: رئیس‌جمهوری که نگاهش به خارج از کشور باشد نه تنها بر مشکلات می‌افزاید بلکه باید همواره به دشمنان امتیاز بدهد.

جهانبخشی اظهار کرد: رئیس‌جمهوری که اصلاً به توان داخلی اعتقاد ندارد، توان داخلی را نه حمایت می‌کنند نه اجازه بروز و ظهور می‌دهند و کعبه آمال آنان فقط غرب است.

کارشناس سیاسی گفت: اصلح کسی است که با دشمن انقلاب سازش نکند و امیدی به دشمن انقلاب نداشته باشد و بتواند خدمتگزار واقعی و دلسوز مردم باشد.

جهانبخشی بیان کرد: نگاه به غرب از ضعف ایمان است، اگر فرد بی‌ایمان بود نمی‌شود به او اعتماد کرد، او به راحتی خیانت می کند و تسلیم خواسته های دشمن می شود.

وی با تأکید بر اینکه علاج مشکلات کشور دولت جوان انقلابی است، بیان کرد: باید فردی سکان اجرایی کشور را به عهده بگیرد که انسانی امین، انقلابی، ولایی و آگاه به ارزش‌های ملی و خطوط قرمز نظام باشد و به جوانان و نیروی عظیم داخلی باور داشته باشد.

جهانبخشی اظهار کرد: رئیس‌جمهور اصلح نگاهش به رهنمودهای رهبری است و سیاست‌ها، اهداف و حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی را اجرا کند.

این کارشناس سیاسی گفت: کاندیدای اصلح ریاست جمهوری باید مردم و نظام را دوست داشته باشد و خود را خدمتگزار مردم بداند نه رئیس مردم. رئیس‌جمهور اصلح با آگاهی کاملی از مسائل و مشکلات مردم از زندگی‌شان گره‌گشای می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: باید در انتخاب رئیس‌جمهور کسی را انتخاب کنیم که آینده مطلوب نظام اسلامی ایران را بیمه و ترسیم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =