ارایه خدمات ساخت و تعمیرات مسکن به ۲۴۳ مددجویان فراهان

حافظ کمال گفت: تامین مسکن مددجویان کمیته امداد شهرستان فراهان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد که در این راستا سال گذشته به ۲۴۳ خانواده زیر پوشش خدمات مسکن برای تعمیرات و ساخت سرپناه در مناطق شهری و روستایی ارایه شده است.

 غلامرضا حافظ کمال؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فراهان در گفتگو با فراهان خبر گفت: ۳۷ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال پارسال برای کمک به ساخت و تکمیل مسکن مددجویان این شهرستان از سوی این نهاد حمایتی هزینه شد.

وی افزود: تامین مسکن مددجویان کمیته امداد شهرستان فراهان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد که در این راستا سال گذشته به ۲۴۳ خانواده زیر پوشش خدمات مسکن برای تعمیرات و ساخت سرپناه در مناطق شهری و روستایی ارایه شده است.

حافظ کمال اظهارکرد: در این مدت ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به سه خانوار کم بضاعت فراهان برای خرید مسکن مددجویی در شهر اعطا شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان فراهان گفت: سال ۹۹ همچنین چهار میلیارد و ۴۰ میلیون ریال به ۱۵۰ خانواده زیر پوشش برای انجام تعمیرات مسکن از منابع دولتی و کمک‌های مردمی به‌صورت بلاعوض و تسهیلات از محل صندوق امداد ولایت مساعدت شده است.

وی افزود: هفت میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال نیز در راستای کمک به تامین مسکن مددجویان از طریق اجرای طرح های ویژه به ۹ خانواده کمک مردمی بلاعوض و تسهیلات از محل صندوق امداد شده است.

حافظ کمال اظهارکرد: پارسال ۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال نیز برای کمک به ایجاد و تکمیل مسکن مددجویان روستایی به ۸۱ نفر به‌صورت بلاعوض از منابع دولتی و کمک‌های مردمی و تسهیلات اهدا شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان فراهان گفت: میزان ارایه خدمات و تسهیلات سال گذشته در مقایسه با عملکرد سال ۱۳۹۸ که ارایه خدمات مسکن به۱۰۸ خانواده به چهار میلیارد و ۱۱۰میلیون ریال بوددر شمار خدمت ۱۲۵ درصد و از نظر کمک مالی بیش از ۹ برابر رشد داشته است.

وی با اشاره به اهمیت کمک‌های مردمی صدقات و زکات به کمیته امداد برای مسکن نیازمندان خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان و خیران می‌توانند با شماره گیری با تلفن همراه#۰۸۶۱۰*۸۸۷۷* به‌صورت مستقیم وجوه خود را برای کمک به محرومان واریز کنند و یا با مراجعه به دفتر کمیته امداد شهرستان فراهان واقع در شهر فرمهین و مراکز نیکوکاری شهرهای تلخاب و خنجین نسبت به اهدا کمک های خود به نفع نیازمندان اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + یک =