ضمانت استحکام نظام حضور گسترده مردم در انتخابات است

کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه ضمانت استحکام نظام حضور گسترده مردم در انتخابات است، گفت: انتخاب برای ما نماد مشروعیت است، اغلب انقلاب های مردمی در مسیر چالش و خطر قرار دارند و اگر مردم هوشیار نباشند، استبداد و استعمار بر آنها حاکم می شود.

جواد یاری، کارشناس سیاسی در گفتگو با فراهان خبر گفت: انتخابات نماد مردم سالاری و حاصل دستاورد انقلاب اسلامی که پایانی بر حکومت های ۷ هزار ساله دیکتاتوری بود.

وی افزود: انتخابات در کشور ما اهمیت ویژه ای دارد و نشان موثر بودن رای مردم در سرنوشت کشور و جابجایی قدرت است.

یاری اظهار کرد: همه جناح های سیاسی و حتی ضدانقلاب که هدفش براندازی این نظام است، نگاهشان به صندوق های رای است.

کارشناس سیاسی گفت: انتخابات به مردم حس استقلال و هویت می دهد و مایه آبروی نظام در خارج از مررهای کشور است و سبب افزایش اقتدار، استحکام و امنیت ملی می شود.

وی افزود: ایجاد تغییر در کشور با انتخابات میسر می شود، ناکارآمدی و نابلدی برخی از مسئولان و دولتمردان با انتخابات قابل حل است.

یاری اظهارکرد: با برگزاری انتخابات گردش نخبگان در کشور با افکار نو و نظرات جدید شکل می گیرد و نخبگان خود را در معرض کارآمدی قرار می دهند.

کارشناس سیاسی با اشاره به ضربه های دشمنان از نظام جمهوری اسلامی گفت: دشمن به دنبال توطئه علیه ارکان نظام و انقلاب است و یکی از ارکان این انقلاب، انتخابات و نظام مردم سالای است که امروز به عنوان الگو در دنیا معرفی می شود.

وی گفت: امروز تمام مجاهدان منطقه و مردم دنیا به انتخابات ایران چشم دوخته اند، انتخابات در اقتدار و قدرت ملی تاثیر بسزایی دارد.

یاری افزود: قدرت این نظام به حضور این مردم در صحنه های مختلف است، هر اندازه که میزان مشارکت مردم در انتخابات بالاتر باشد، اقتدار نظام ارتقا می یابد. کارشناس سیاسی اظهارکرد: مشارکت بالا در انتخابات، پیام ملت ایران را به دشمنان صادر می کند که این تحریم ها بی اثر بوده است.

وی گفت: مشارکت بالا به دشمنان می فهماند که این فشار و تحریم ها بر ملت ایران تاثیری ندارد. یاری افزود: مردم باید بدانند که ما دشمن داریم و دشمن به دنبال مهار اقتدار این نظام و انقلاب است. یاری افزود: عدم شرکت در انتخابات، بازی در زمین دشمن است، امروز پرچم توحید و معنویت بر دوش ملت ایران قرار دارد و هر بازی در زمین دشمن، آسیب بزرگی به این پرچم است.

کارشناس سیاسی اظهارکرد: شهدا برای این انقلاب جان خود را تقدیم کردند و ما به پاسداشت این خون ها باید با حضور گسترده در پای صندوق های رای، یک انتخابات پرشور و باشکوه در در سطح جهانی به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه ضمانت استحکام نظام حضور گسترده مردم در انتخابات است، گفت: انتخاب برای ما نماد مشروعیت است و برای دشمن مهم است، اغلب انقلاب های مردمی در مسیر چالش و خطر قرار دارند و اگر مردم هوشیار نباشند، استبداد و استعمار بر آنها حاکم می شود.

یاری افزود: در کشور ما که نظام برخاسته از بستر انقلابی است، انتخابات اهمیت دوچندان پیدا می کند.

کارشناس سیاسی با اشاره به اهمیت انتخابات ایران اظهارکرد: انتخابات ایران در راس اخبار همه رسانه های جهان قرار می گیرد و بنابراین باید برای ملت ما یک فهم راهبردی شود و نگاه نخبگان به انتخابات باید در بستر راهبردی باشد.

وی خطرنشان کرد: انتخابات مظهر مردم سالاری در کشور است که باید با مشارکت گسترده ابعاد مختلف آن تقویت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + هشت =