تعطیلی تمام مشاغل به جز گروه شغلی یک در فراهان/ یک واحد تالار پذیرایی پلمپ شد

رئیس اتاق اصناف فراهان گفت: در بازرسی بازرسان یک واحد تالار پذیرایی به دلیل عدم رعایت محدودیت های شهر قرمز در شهرستان فراهان پلمپ شده است.

محمودی جاه، رئیس اتاق اصناف فراهان در گفتگو با فراهان خبر با اشاره به تصمیمات ستاد کرونا در شهرستان گفت: شهرستان فراهان در وضعیت قرمز قرار دارد و بر اساس تصمیمات ستاد کرونا در شهرستان فعالیت صنوف گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ از ۱۹ فروردین ماه تعطیل شده و فقط فعالیت صنوف گروه شغلی یک ادامه دارد.

وی افزود: مشاغل ضروری همچون دستگاه های خدمت رسان، سوپرمارکت ها، نانوایی ها، فروشگاه های زنجیره ای و مشاغلی که مایحتاج مردم را فراهم می کنند باید فعالیت کنند؛ اما فعالیت پاساژها، تالارها، مراکز آموزشی، سینماها، مراکز ورزشی و حتی برگزاری مراسم مذهبی جزو فعالیت هایی است که در شهرهای قرمز باید متوقف شوند.

محمودی جاه اظهارکرد: بازرسان اتاق اصناف، سازمان صمت، وزارت بهداشت و پلیس نظارت بر اماکن عمومی بر اجرای مصوبات ابلاغی نظارت خواهند نمود و در صورت مشاهده تخلف واحدهای صنفی به مدت دو هفته پلمب می شود.

رئیس اتاق اصناف فراهان گفت: در بازرسی بازرسان یک واحد تالار پذیرایی به دلیل عدم رعایت محدودیت های شهر قرمز و برگزاری مراسم عروسی در شهرستان فراهان پلمپ شده است.

وی خاطرنشان کرد: مراکز طبخ و توزیع غذا، رستوران‌ها در شرایط قرمز امکان فعالیت نداشته و در بخش مواد غذایی صرفا می‌توانند به عرضه بیرون‌بر اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هشت =