توزیع ۱۱۸۶ بسته بهداشتی و فرهنگی در محله های حواشی شهر تفرش

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش با اشاره به اجرای طرح تهیه و توزیع 1186 سبد بهداشتی، فرهنگی و غذایی در سطح شهرستان گفت: این کار به نیابت از شهدای گرانقدر شهرستان انجام می شود که در آن گروههای جهادی بسیج در ایام شب و روز نیمه شعبان، 1186 بسته بهداشتی و فرهنگی شامل ماسک، مواد ضدعفونی کننده و بروشورهای بهداشتی، شکلات و زیارت عاشورا در محله های حواشی شهر تفرش توزیع می کنند.

سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش در گفتگو با ندای تفرش با اشاره به اجرای طرح تهیه و توزیع ۱۱۸۶ سبد بهداشتی، فرهنگی و غذایی در سطح شهرستان گفت: این کار به نیابت از شهدای گرانقدر شهرستان انجام می شود که در آن گروههای جهادی بسیج در ایام شب و روز نیمه شعبان، ۱۱۸۶ بسته بهداشتی و فرهنگی شامل ماسک، مواد ضدعفونی کننده و بروشورهای بهداشتی، شکلات و زیارت عاشورا در محله های حواشی شهر تفرش توزیع می کنند.

صادقی با اشاره به توزیع بسته های بهداشتی در سطح روستاهای تفرش اظهار کرد: امروز هفتمین روز است که گروههای جهادی جهت توزیع بسته های بهداشتی در سطح شهرستان اعزام می شوند.

وی افزود: عدد بسته های این طرح، مطابق سن امام زمان(عج) است که اعتبارات آن توسط خیرین، ادارات و اصناف تفرش تامین شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش خاطر نشان کرد: ۵ راس گوسفند توسط گروههای جهادی بسیج تفرش تهیه شده که در مساجد متبرک به نام امام زمان(عج) در شب و روز نیمه شعبان قربانی و گوشت آن در بین نیازمندان شهرستان توزیع می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =